Klachtenregeling
Bespreek uw onvrede met uw huisarts.
Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken.
Dit kunt u doen door het contactformulier op de website in te vullen.
Wij kunnen u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Lukt dat niet of vindt u dit lastig? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze helpt bij het zoeken naar een oplossing en kan bemiddelen. De klachtenfunctionaris blijft neutraal en behandelt alles vertrouwelijk.
Discuss your concerns with your GP.
Are you unhappy with our service? Please let us know so we can find a solution together.
You can do this by completing the contact form on the website.
We can call you if your complaint is not yet completely clear. We will then respond to your complaint by telephone or by appointment.
If that’s difficult or doesn’t work out, you can speak with an independent complaints officer. They can help find a solution and mediate. The complaints officer remains neutral and keeps everything confidential.